Timmy&Ida

Archive for juni 12th, 2009

…så skal du se hvor vondt i kjeften du får!

Har fått nok en parkeringsbot eller purring er mer riktig å si! Hvordan kom den boten seg på ruta mitt? Mystifistisk… Blir i allefall sur av å tenke på det 😦

I går møtte jeg Anneline som omsider har vendt tilbake til moderlandet! Var hyggelig med spleise-middag og full oppdatering på alt fra hvilke sanger som ble spilt, bilder, hvem som var kjekke og hva som ble shoppa! Føler nesten jeg var med på turen jeg nå! De har i allefall kost seg!

Anneline hadde kjøpt med litt greier til meg også 😀

Foto604

En hel flaske med Clear eyes, nå skal jeg ha de hviteste øya noensinne! Neida.. jeg skal ikke bruke masse av det, Anneline… Viktigere med synet i behold enn hvite øyne, jeg ser den assa! 😉

Neglene mine har av en eller annen grunn blitt fryktelig gule denne gangen. De pleier å tåle solarium og alt mulig, men nå så det ut som om jeg røyka 40 om dan uten å vaske meg på henda. Det er ikke pent! Så da var Frk. Klemp så snill å file og lakke opp, så nå er de så gode som nye 🙂

Foto603

 

Etter noen timer med skravling var det bare å sette kursen hjemover igjen og stupe til sengs. Sovna som en stein og unnet meg å sove litt lenger i dag og heller løpe rundt som en stressa høne forå rekke toget, noe som resulterte i at mobilen gikk i bakken og alle deler som kan være løse på en mobil lå spredt OVERALT! Grrr! så  var det å smile og være glad for hver dag som går da….

I dag er det Tinas bursdagsfeiring og vors og så er det ut å riste på rumpa seinere! Gleder meg 🙂 En stund siden jeg var ute sist nå! I dag blir det drue-look på meg med grønn kjole! Og siden Anneline skal være juletre så slår vi oss sammen! Og med ming-briller til kan det ikke bli bedre 🙂 Bilder av de berømte Ming-brillene kommer!

I morra blir det en fikse og ordne dag. Skal i dåp på søndag og må hente bunad og ekstrautstyret som følger med litt her og der!

Hva syntes dere om at Maler skal få seg en sånn Hello Kitty drakt? haha!

hello-kitty-cat

Nei, ha en strålende helg, folks! Det skal i allefall jeg!

11542_11543


juni 2009
M T O T F L S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930